2 sayfadan 2. sayfa
Re: Allplan - HakedişCAD »

Tarih:
08 Oca 2014 08:58
rialto
Hatem bey bir de ben de oska e hakediş demo surum var demoda acaba cad olayını kullanamıyormuyuz yoksa?
Re: Allplan - HakedişCAD »

Tarih:
09 Oca 2014 00:21
HaTeM
Sizin oska lisansınız e-hakediş CAD'i içermiyorsa o yüzden göremiyor olabilirsiniz. Bu konu ile alakalı Oska'dan teknik destek alabilirsiniz.
Re: Allplan - HakedişCAD »

Tarih:
21 Nis 2014 16:21
faralar
Sayın rialto
Size oskanın satış müdürnden gelen maili aynen iletiyorum.
"e-HakedişCAD ilk piyasa sunulduğunda ayrı lisanslanan, ayrı ücretlendirilen bir üründü ancak bir süre sonra kullanıcılarımızdan gelen talepleri dikkate aldık ve bunu bütün e-Hakediş kullanıcılarımıza ücretsiz olarak açtık. Dolayısıyla e-Hakediş ve e-HakedişCAD ayrımı ortadan kalktı ve tek ürün olarak kullanılmaya devam etmekte. Siz de şu an e-Hakediş indirme ve kurulumu yapmanız halinde e-HakedişCAD özellikleriyle çalışabilirsiniz."
İyi çalışmalar dilerim.